środa, 21 stycznia 2015

Dzień Babci i Dzień Dziadka... - prezenciaki!!!

Prezenty już zrobione :) 
Razem z Tosią wykonałyśmy świetne mydełka dla jej dziadków i dla mojej babci.
Oto efekt końcowy:


Zainteresowanym podaję przepis na wykonanie takich mydełek:



Starte mydło razem z kubeczkiem zaparzonego wywaru z rumianku podgrzałam i roztopiłam razem w rondelku. Następnie dodałam łyżkę miodu. Garnek zdjęłam z ognia i dodałam pół kubeczka płatków owsianych. Porządnie rozmieszałam. Następnie przełożyłyśmy masę w silikonowe pojemniczki na babeczki i do lodów. 
Tutaj Tosia miała zabawę :)




Pojemniki włożyłam w worki i wstawiłam do zamrażalnika na 20 minut. Mydełka pięknie zastygły i bardzo łatwo się je wyjęło. Tosia narysowała serduszka i je powycinała. Włożyła je do paczuszek.



Wycięłyśmy z ładnych kartonowych kartek prostokąty, przedziurawiłyśmy kartkę serduszkiem i kwiatkiem i podpisałyśmy.



Do jednej paczuszki dołączyłyśmy 1 duże mydełko, 3 małe kosteczki mydełka, Tosi jedno serduszko. Folię przewiązałyśmy wstążką, dodałyśmy karteczkę i prezenty gotowe :) 
Mydełka pięknie pachną i sama chętnie ich użyję. Zrobiłyśmy oczywiście kilka także i dla siebie :). A jakże!

Polecam. Takie podarki są najwspanialsze, wielka frajda dla dziecka, mamy i z pewnością dziadków. Nie możemy się doczekać ich miny jak zobaczą te cudeńka ;).


Wszystkim Babciom i Dziadkom życzymy zdrowia i spełnienia.

23 komentarze:

  1. A mnie w ten dzień smutno, że nie mam już ani babci, ani dziadka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostała się ostatnia babcia. Nie martw się. W przyszłości twoje dzieciaki będą miały dziadków :). Możesz ten dzień wtedy celebrować razem z nimi.

      Usuń
  2. Ale to piękności:) wiesz, chyba kiedyś podpatrzę ten Twój pomysł:) ps - zadzwoniłam dziś do mojej Mamy i złożyłam Jej życzenia z okazji Dnia Babci - bo babcią jest, tylko nie moją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Też zadzwonimy do dziadków, bo natkniemy się tylko na babcie :).

      Usuń
  3. Ja babcią nie jestem, a takie prezenty strasznie mnie rozczulają i zbieram je namiętnie, a jak się da, to i wykorzystuję :) Świetny pomysł na prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to świetny prezent. Sama chciałabym taki dostać. Babcie były zachwycone.

      Usuń
  4. Kurde, prawie jak kucharzenie - cała procedura przypomina pieczenie ciasteczek. :) A w efekcie wychodzi coś, co jest najfajniejszym prezentem, czyli coś wykonane własnoręcznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechcący udało nam się polizać przy lizaniu łyżki po miodzie także i kawalątek mydła. Fuuuj, nie polecam :).

      Usuń
  5. Fajna paciajka wyszła, ale pomysł bardzo fajny, zaś prezent na pewno trafiony. I od serca wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty wykonane własnoręcznie najbardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i wykonanie :) takie prezenty cieszą najbardziej, u nas tez dziś dzieci obdarowały własnymi pracami + słodkości i wszystkie laurki i obrazki stoją dumnie na komodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to się u was dzieje! Cudnie. To taki fajny dzień.

      Usuń
  8. Ale świetne prezenty, dziadkowie na pewno się ucieszą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo im się podobało, więc jest dobrze.

      Usuń
  9. Świetny pomysł na prezent, Basiu! Bardzo mi się podoba i pozwolę sobie kiedyś z niego skorzystać :-)
    Pozwalasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, właśnie dlatego, że jest taki super, to się nim dzielę. Zamiast rumianku możesz użyć np.: nagietka.

      Usuń
  10. U Ciebie prezenciki, u mnie wierszyki :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS!!!
    http://monweg.blog.onet.pl/2015/01/22/robie-konkurs-bo-moge/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę na komputerze, a nie na telefonie, to nie omieszkam zerknąć. Dzięki za info.

      Usuń
  11. Super pomysł! Może jeszcze wykorzystam, bo babcie i dziadkowie daleko, więc zawsze można wysłać:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...