niedziela, 5 października 2014

Muminkowo...

Jak już tak szaleję z tymi Muminkami, to znalazłam ciekawe obrazki:
Mała Mi <3
źródło
mała mi
źródło

Mała Mi potrafiła być zawsze rozbrajająco... perfidna i wredna.
Taka mała, kochana jędza :)

-----------------------------------------------

Buka

 Buka jest jedyna w swoim rodzaju...

źródło
Bajka nie umywa się do książki. 
W tekście Buka niemalże przyprawie mnie o gęsią skórkę...


Powyżsi bohaterowie są moimi ulubionymi.
Chociaż reszta wcale od nich nie odstaje. 
Tatuś Muminka bywa niesamowity, 
Ryjek szokująco bojaźliwy, 
Muminek nad wyraz dzielny i wypełniony wyobraźnią po brzegi.
Nie ma co ukrywać, Tove Jansson stworzyła kultowe postacie, które są tak charakterystyczne, że trudno o nich zapomnieć.

9 komentarzy:

  1. Mała Mi faktycznie była dość wredna z tego co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byłam mała, nie darzyłam Małej Mi sympatią - niegrzeczna, pyskata, sprawiająca kłopoty. Jestem starszą siostrą, wiec raczej Panna Migotka była mi bliższa.
    Teraz uważam, że to właśnie ta mała wredota jest świetna i poradzi sobie w życiu, a jednocześnie ma dobre serducho. A Migotka wydaje się mdła i głupiutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze lubiłam Bukę :D Ale to ryjek był moją ulubioną postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Małą Mi. Za kilka lat kupię córce książki o Muminkach i będę jej je podkradała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Mi jest super, choć nieraz mnie irytowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do dzisiaj pamiętam jak za dzieciaka obudziłam się w nocy z krzykiem, bo śniło mi się, że wyrósł mi ogonek taki jak mają Muminki. Ale poza tym bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...