wtorek, 21 października 2014

22 października - premiera "Swobodnej" S.C.Stephens.

źródło
"Swobodna" S.C. Stephens

Premiera: 22 października 2014r.

Po wplątaniu się w trójkąt miłosny, który doprowadził do niszczącej zdrady i rozpadu jej poprzedniego związku, Kiera przysięgła sobie nie powtarzać raz popełnionych błędów. Jest zdeterminowana, by już nigdy nikomu nie sprawić tak wielkiego bólu, a zwłaszcza uduchowionemu, utalentowanemu mężczyźnie, który zdobył jej serce. 
Kiedy jednak ukochany Kellan wyrusza wraz ze swoim zespołem w trasę koncertową, którą ma zapewnić mu przepustkę do światowej sławy, dziewczyna zaczyna chwiać się w swoich postanowieniach… 
Życie stawia na próbę każdy związek. Miłość jest prosta...

Prawda jest dużo trudniejsza. 
W "Swobodnej" poznajemy dalsze losy Kiery i Kellana, bohaterów bestsellerowej "Bezmyślnej".  
Młodzi ludzie uparcie dążą ku szczęściu, choć los nie szczędzi im trudnych prób. 


S.C. Stephens każdą wolną chwilę spędza na wymyślaniu historii pełnych emocji, uczuć i dramatycznych sytuacji. 

"Swobodna" to kontynuacja bestsellera "Bezmyślna" - przepełnionej elektryzującą pasją opowieści o miłosnym trójkącie.
źródło
Powyższy tekst pochodzi z tylnej okładki "Swobodnej".

Tytuł oryginału: Efortless
wydawnictwo: Akurat
data wydania: 22 października 2014
liczba stron: 624
słowa kluczowe: uczucia, emocje
kategoria: literatura współczesna
język: polski
typ: papier

12 komentarzy:

  1. Już wcześniej słyszałam o tej autorce, niestety nie miałam okazji zapoznać się z jej twórczością. Aktualnie jednak szukam czegoś na halloweenowy wieczór. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęć na tę serię, chciałabym ją niedługo przeczytać, skoro jest tak pozytywnie oceniania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam opinie na temat "Bezmyślnej". Na razie nie sądzę żebym znalazła czas na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, więc teraz czekam z utęsknieniem na kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie udało mi się jeszcze przeczytać "Bezmyślnej", więc nie będę na razie marzyć o "Swobodnej", ale... może niedługo, któż to wie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę tę serię, ale nie miałam jeszcze okazji sprawdzić, czy i mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Swobodna" powinna się swobodnie czytać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem jakoś nie bardzo się zgadzamy , nie ciągnie mnie no ale rzecz gustu nie we wszystkim musimy się zgadzać prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem...
      Nie dodałam od siebie ani słowa :)
      Tylko przedstawiłam premierę tej książki.

      Usuń
  9. "Bezmyślną" miałam w planach przeczytać, niestety tylko na tym planowaniu się skończyło. Gdy tylko to zmienię z pewnością sięgnę również po "Swobodną" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to błąd, ale stronię od takich książek...

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...