czwartek, 1 sierpnia 2013

Żyrafa Tosia z Czytelni - Wyniki losowania nr 1, Lipiec 2013r.

Kochani w lipcowej zabawie Żyrafy Tosi wzięło udział sporo osób.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo na sam początek spodziewałam się tylko kilku uczestników. Serdecznie Wam za to dziękuję, każdy z Was ma wspaniały pomysł na to, czym dla Was są książki, byłam zachwycona Waszymi odpowiedziami.


Oto lipcowi uczestnicy losowania:

  1. Kinga Godowska
  2. Nessie
  3. Eva Scriba
  4. Bacha 85
  5. Minerwa
  6. awiola
  7. Mroczna i Zła
  8. Agnieszka Kałużańska (Kałuża)
  9. Ann RK
  10. Beata
  11. Catalinka
  12. Kulturalna
  13. Kinga
  14. Perry
  15. Marta Kor
  16. Katarzyna Łuszczewska
  17. Katarzyna Kwiatkowska
  18. Danway
  19. Paula
  20. Skrawki Myśli
  21. Francuz
  22. Esa Czyta
  23. Miqa (miqaisonfire)
  24. Tosia
  25. ma ra
  26. Edyta
  27. Fergun
  28. Niku
  29. Wiki
  30. Zosiek
  31. Missy
Poniżej załączam zdjęcia z losowania (niektóre niewyraźne, ale Tośka strzelała przednie miny do zdjęć, więc załączam je wszystkie - zawsze się tak szczerzy do aparatu!). Córka użyczyła mi swój "garnuszek na klocuszek", który okazał się iście idealnym ;) pojemnikiem do wymieszania losów z Waszymi nickami. Niestety nie udało mi się aparatem uchwycić momentu wyciągania losu przez moją małą - zrobiła to z prędkością światła, nieuchwytnie, ulotnie :D:P


Córcia wylosowała nr  17, więc książka "Morfina" powędruje do Katarzyny Kwiatkowskiej. Gratuluję gorąco! Kasiu, zaraz wyślę do Ciebie maila i jak tylko dostanę Twój adres, to nadaję przesyłkę. 

28 komentarzy:

  1. Moje gratulacje dla zwyciężczyni:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, troszkę mi smutno, że to nie ja, ale właśnie wygrałam w kuferkowym rozdaniu u Ewy Książkówki, więc jakoś brak "Morfiny" przeboleję :-)
    Co chciałam napisać, to pochwały nad urodą Twojej małej księżniczki. Prześliczna dziewczynka! Mam nadzieję, że co miesiąc to ona będzie losowała i będziesz zamieszczać takie fotorelacje :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiem, że to czyste złoto z tej mojej córki, ale właśnie zmieniłam reguły gry, zerknij do nich i do sierpniowej zabawy. Za dużo roboty z tymi karteczkami, a bardziej z okiełznaniem potwora:P Więc nie miej żalu, ale od 1 września wybieram sama to zdanie, które mi się najbardziej spodoba.

      Usuń
    2. I gratuluję kuferkowej wygranej! Ja wygrałam miesiąc temu:)

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni! :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Miny faktycznie zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia ma taką różnorodną mimikę, że panie ze żłobka zawsze się z niej śmieją w najlepsze:D

      Usuń
  5. Dziękuję Tosieńce za uczynienie mnie szczęśliwym posiadaczem nagrody :) Postaram się podzielić własną opinią po przeczytaniu książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia? Koniecznie się podziel! pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni! Śmieszne zdjęcia, mimo iż boję się dzieci panicznie. :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! a czemu się boisz? Ja także gratuluję zwycięzcy! a Tosia to "sweetaśna" dziewuszka i już taka duża...patrząc po poprzednich zdjęciach;)

      Usuń
    2. DLACZEGO się boisz? Gryzą Cię albo rzucają w Ciebie kamieniami? :P Nie masz w otoczeniu młodszych od siebie?

      Rośnie w oczach, jest taaaaaka długa.

      Usuń
    3. Są straszne, nie reagują logicznie, cały czas gdzieś biegają, są różowe i urocze i mają takie małe stooopy... Właśnie nie mam, zawsze się lepiej dogadywałam ze starszymi.

      Usuń
    4. I to jest prawdziwy lęk, proszę śmiać się, mając to na uwadze! :D

      Usuń
    5. Szkoda, że nie zostaniesz ciocią, lub coś podobnego, ale na Twoje pocieszenie powiem, że zanim miałam dziecko, to inne dzieci wydawały się irytujące. Nie bałam się ich, ale niektóre grały mi na nerwach, teraz to się totalnie zmieniło.

      Usuń
    6. Nie no, dzieci przyjaciół czy moje (nawet raz zapragnęłam posiadania potomstwa) to co innego, gorsze są takie obce nagle spotkane na ulicy. A Twoja córka też wygląda o dziwo jakoś tak... że można do niej podejść i nie ugryzie. :D Fajna jest.

      Usuń
  7. Ależ słodka Tośka :D
    A zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała słodka, chociaż mogłaby wyciągnąć 11 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż miałaś prawdopodobieństwo 1 do 31, lepiej niż w lotka:D Może następnym razem:)

      Usuń
  9. Gratuluję Kasi, a córa SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, jaka fajna tosiowa sesja ;3!

    Serdecznie gratuluję zwyciężczyni ;P!

    Pozdrawiam :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...