wtorek, 18 czerwca 2013

Żeby nie było nudno...


...to troszkę pozmieniałam w wizerunku bloga.
Zrobiło się tak pięknie, ciepło, słonecznie, wakacyjnie, bajecznie, troszkę mniej poważnie, ale nadal refleksyjnie... Zapraszam na lot balonem -w jego koszu czeka wieeeeele książek. Kto powiedział, że w niebie i obłokach nie może istnieć Czytelnia? Pobujać w obłokach myśli, wyobraźni - to mi się trafiła gratka! Mniej poważny wystrój bloga? ale jakie urozmaicenie, uciecha, radocha. Dochodzę czasami do wniosku, że im człowiek starszy, tym bardziej docenia dziecinność, infantylność, prostotę. Robimy zapasy...

i
czytamy...


Życzę udanych, słonecznych, wakacyjnych, podniebnych i
emocjonalnych momentów przepełnionych dziecięcym entuzjazmem.
Takich z przymrużeniem oka i nie całkiem na serio :)
Jestem dzisiaj, jak sami widzicie w bardzo pozytywnym nastroju. 
Powód? Świecące jasno słońce i błękit nieba wystarczająco radośnie mnie nastroiły.
Czasami wystarczy tak niewiele...

29 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, pozdrawiam i dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły balonik, zabieram się również na taką wyprawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły balon by mnie aż tak nie zachęcił. Suuuuper, mam pełno miejsca, zapraszam :D

      Usuń
  3. A żyrafka jest wprost genialna!
    Bardzo korzystne te zmiany! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba obrazki podebrałam z www.wachamksiazki.pl

      Usuń
    2. O! Często wchodzę na www.wachamksiazki.pl, fajnie, że powstała taka strona z obrazkami typowo dla bibliofilów! :-)

      Usuń
    3. oj taaak, to moje wielkie wybawienie, można znaleźć wiele fajnych obrazów, zdjęć i innych gadżetów dla moli książkowych.

      Usuń
  4. Mile dla oka zmiany wprowadziłaś. :) A takim balonem by się polatało...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, balon cudny, jedyny w swoim rodzaju, taki bajeczny zamek, a my jesteśmy księżniczki :)

      Usuń
  5. Prawdę mówiąc niezbyt mi się podoba ten wystrój bloga (poza tym odcieniem niebieskiego w tle - mam taki kolor ścian w pokoju, tylko nieco ciemniejszy :) ). Sama jednak mam ogrooomne problemy z wyborem szablonu i łączę się w bólu z innymi niezdecydowanymi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, wszystkich nie zadowolę :)
      Miałam przez jakiś czas coś innego, ale mi się już opatrzyło.

      Usuń
  6. Właśnie miałam pytać skąd grafiki, ale znalazłam odpowiedź gdzieś tam powyżej :) Wygląd bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak z www.wachamksiazki.pl
      Sama niestety nie jestem taka zdolna.

      Usuń
  7. Ta żyrafa podbiła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyrafa jest naprawdę genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile mi czasu zajęło wyłowienie jej z miliona innych obrazków ;)

      Usuń
  9. Zabawnie, mniej jednolicie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - było troszkę przynudnawo!

      Usuń
  10. Jest pięknie, kolorowo i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O uroczo - to piękne słowo, dziękuję.

      Usuń
  11. Chwilę mnie nie było w blogowym świecie, a u Ciebie takie zmiany!!! Faktycznie jest bardzo przyjemnie i lekko, tak wakacyjnie:) Mojemu dziecku bardzo spodobały się Twoje żyrafy:) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baardzo lubię tę grafikę z żyrafą!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno mnie tu nie było, a tak dzisiaj wchodzę i patrzę jak tu się ładnie u Ciebie porobiło :) Hm, hm, normalnie cud, miód i orzeszki!!
    Pozdrawiam ciepło. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż cud, miód i orzeszki? Brzmi pysznie :D Również pozdrawiam.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...