wtorek, 25 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Po raz pierwszy zostałam nominowana do Liebster Blog Award.  Dziękuję Kinga Godowska  ;)



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Może dowiecie się o mnie czegoś nowego :)
Pytania:
1. Czy w pełni akceptujesz siebie?
Powiedzmy, że w 85% :) hihi
2. Jaka książka zmieniła Twoje życie?
"Bibliotekarz" Michaiła Jelizarowa
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Jeździć na rowerze, pływać, spędzać swój czas z rodziną. Oczywiście także czytać książki., 
4. Twoja pierwsza książka, którą przeczytałaś dla siebie?
To było tak dawno, że nie pamiętam :)
5. Ulubiona potrawa?
Pizza pepperoni, niestety :)
6. Zakładałaś kiedyś Złote Myśli/ Pamiętnik?
Oczywiście, moja okropna (wtedy) starsza siostra podkradła mi mój pamiętnik i razem z kolegą po kryjomu go czytali. Płakałam strasznie...
7. Czy w pełni szanujesz poglądy innych?
Mam nadzieję, że tak, przynajmniej staram się.
8. Kupujesz czy wypożyczasz książki?
Przeważnie wypożyczam, kupuję czasami w prezencie dla kogoś. Dla siebie tylko wyjątkowe perełki.
9. Masz swoje małe paranoje? (jeśli tak to jakie) (np. zawsze pijesz w tym samym kubku, śpisz tylko gdy drzwi w Twoim pokoju są zamknięte itd.)
Chyba jestem za bardzo przewrażliwiona na punkcie bezpieczeństwa mojej córki, boję się ciągle, że wybiegnie na ulicę, rozbije sobie głowę (ale nie wiem, czy to aż taka paranoja, ona jest malutka i jeszcze nie rozumie, że jej wygłupy potrafią być bardzo niebezpieczne).
10. Co najbardziej cenisz u ludzi?
Szczerość, bezpośredniość, prawdomówność, miłe, pozytywne usposobienie, uśmiech, uczynność, skromność.
11. Dokończ zdanie: Nie znoszę gdy... 
moja córka marudzi i płacze (a niestety robi to baaaaardzo często).
Do nagrody nominuję:
Kochani mam nadzieję, że nie sprawiam Wam kłopotu - potraktujcie to jak fajną zabawę :)
Minerwo dałam Ci tym razem spokój :)
Żebyś jednak nie myślała, że o Tobie nie pamiętam :)
Oto moje pytania dla wybranej przeze mnie powyższej jedenastki:
1) Jaką książkę byś wszystkim chętnie poleciła/polecił?
2) Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
3) Czy korzystasz z bibliotek, a jeżeli tak, to jak często?
4) Jaką książkę cenisz sobie najbardziej? Może to być lektura z dzieciństwa.
5) Czym się zajmujesz? Jaki jest Twój wykonywany zawód? Jeżeli jeszcze się uczysz, to jako kto chciałabyś/chciałbyś pracować w przyszłości?
6) Jakie są Twoje zainteresowania poza czytaniem książek i prowadzeniem bloga?
7) Czy czujesz się spełniona/y, szczęśliwa/y?
8) Podaj miejsce w którym chciałabyś/chciałbyś mieszkać, lub przynajmniej choć raz w życiu odwiedzić?
9) Jaki jest Twój ulubiony napój?
10) Czy coś zmieniłabyś/zmieniłbyś w swoim życiu? (może pracę, a może chciałabyś wyglądać np.: jak Claudia Schiffer :D).
11) Jakie jest Twoje największe, realne do wykonania marzenie? Jeżeli jest takie, to jaki masz plan na jego spełnienie?
Fajnie będzie poznać Was z troszkę innej strony. Pozdrawiam ciepło.

34 komentarze:

  1. dziękuję cieplutko za nominację! strasznie u mnie dziś pada...śle całusy i jak będę miała chwilę to zasiądę wyszukam odpowiednie osoby i sporządzę swoją listę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej to chyba odpowiedzieć na pytania, ale potem to szukanie osób i tworzenie im pytań :) Ale dałam radę :D U mnie w Koszalinie właśnie leje jak z cebra, istne urwanie chmury...

      Usuń
    2. tak masz rację, ale to także zabawa...najgorsze jest to że często trudno znaleźć nowe blogi...u mnie dziś już nie pada, ale jest zimno...czekam na słońce i długie wieczory z książką;) pozdrawiam

      Usuń
    3. Moja mała rośnie i coraz później idzie niestety spać, więc moje wieczory z książką zatrważająco się skracają :(

      Usuń
    4. ale jak podrośnie na pewno się wydłużą;PP

      Usuń
    5. M A M N A D Z I E J Ę !

      Usuń
  2. Dziękuję ślicznie za nominację :) Za niedługo pojawią się odpowiedzi na te jakże ciekawe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie sprawią Wam one kłopotu i jakoś dacie radę na nie odpowiedzieć :)

      Usuń
  3. Dzięki serdeczne za nominację w wolnej chwili spróbuje sprostać wezwaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi wezwaniu i wyzwaniu ;) Pewnie, jak znajdziesz chwilkę, nie pali się :)

      Usuń
  4. bardzo dziękuję za nominację. pizzą też bym nie pogardziła, ale od święta wolę rzeczy mączne inaczej: pyzy, kluski na parze. mogłabym to jeść na kilogramy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie cierpię pyz:) ani klusków :) nie wpadam więc do Ciebie na obiad haha

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację. Pozwolisz, że odpowiem tutaj ;)

    1) Jaką książkę byś wszystkim chętnie poleciła/polecił?
    Ciężko wybrać mi jedną pozycją, z ostatnio czytanych ,,Biały kieł" Londona.

    2) Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
    Wiosna, bo nie jest za ciepło i zaczyna się robić ładnie na dworze ;)

    3) Czy korzystasz z bibliotek, a jeżeli tak, to jak często?
    Korzystam, ale bardzo rzadko, gdyż mam dosyć swoich pozycji.

    4) Jaką książkę cenisz sobie najbardziej? Może to być lektura z dzieciństwa.
    Każda książka wnosi coś do mojego życia, jednak z dzieciństwa najbardziej cenię sobie ,,Dzieci z Bullerbyn", które najgłębiej zapadły mi w pamięć.

    5) Czym się zajmujesz? Jaki jest Twój wykonywany zawód? Jeżeli jeszcze się uczysz, to jako kto chciałabyś/chciałbyś pracować w przyszłości?
    Studiuję filologię rosyjską, jeszcze nie podjęłam decyzji odnośnie przyszłego zawodu.

    6) Jakie są Twoje zainteresowania poza czytaniem książek i prowadzeniem bloga?
    Jeżdżenie samochodem jest od zawsze moją pasją.

    7) Czy czujesz się spełniona/y, szczęśliwa/y?
    Tak.

    8) Podaj miejsce w którym chciałabyś/chciałbyś mieszkać, lub przynajmniej choć raz w życiu odwiedzić?
    Miejsce nie jest dla mnie najważniejsze.

    9) Jaki jest Twój ulubiony napój?
    Cola.

    10) Czy coś zmieniłabyś/zmieniłbyś w swoim życiu? (może pracę, a może chciałabyś wyglądać np.: jak Claudia Schiffer :D).
    Zawsze można coś zmienić.

    11) Jakie jest Twoje największe, realne do wykonania marzenie? Jeżeli jest takie, to jaki masz plan na jego spełnienie?
    Wychodzę z założenia, że marzenia spełniają się wtedy, gdy się o nich nie mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję pięknie Kiti! Ja też lubię colę, niestety:) Również uwielbiam Lindgren i jej "Dzieci z Bullerbyn", a "Biały kieł" Londona z chęcią bym przeczytała. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bacha jak ja Ci dziękuję za tą nominacje, nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy. A co do pamiętnika, no to sama zobacz.......taka ważna rzecz dla Ciebie a ja już o tym prawie nie pamiętam, ale musiały być jaja :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nie masz serca! A jeżeli mówimy o nominacji, to mogę cię również dopisać do listy nominowanych, pomimo, że nie masz bloga :)

      Usuń
  7. Nie ma za co :) Cieszę się, że tak ciekawie odpowiedziałaś na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za nominację, aczkolwiek brałam w czymś podobnym udział już dwukrotnie, więc tym razem sobie podaruję :)
    Co do Twoich odpowiedzi, to też bardzo lubię jeździć na rowerze w wolnym czasie. A na pytanie o akceptowanie siebie odpowiedziałabym chyba ok. 30% :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, sama się zastanawiałam czy brać w tym udział, ale pomyślałam, że chociaż przynajmniej ten jeden raz spróbuję :)

      Usuń
    2. 30%? Czy Ty aby nie przesadzasz? ;)

      Usuń
  9. Kurczę, i teraz mam dylemat, czy powinno mi być przykro, czy jednak nie. :-P A poważnie... Cóż, dziękuję za pamięć, to bardzo miłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja chociaż raz wzięłam udział w tej zabawie :) Później raczej odpuszczę :)

      Usuń
    2. Swoją drogą, o co właściwie w niej chodzi? Bo w postach o niej pojawia się słowo "nominacja", co oznacza, że powinna być nagroda, ale jest to technicznie niewykonalne. Pytania fajne, można się poznać. I zauważ(cie), jak względna jest kategoria "mniejszej liczby obserwatorów": widziałam blogi z 11, widziałam blogi z setką.
      A paranoja na punkcie córki to chyba cecha każdej matki. ;-)

      Usuń
    3. Ja to odbieram jako nominację do zabawy i tyle :) I nieważne dla mnie jaka jest ilość obserwujących.

      Usuń
    4. Oj uwierz mi, że to nie jest paranoja każdej matki, niestety! Niektóre muszą się same pilnować matki, bo inaczej przepadną :(

      Usuń
  10. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie zawsze jako pierwszą! Buziaki xxxx

      Usuń
  11. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale dopiero odkopałam Twoje komentarze ze spamu - może za dużo komentowałaś w ostatnich minutach po blogach i dlatego uznano to za spam? Nie wiem, dziwne, ciekawe.

      Usuń
  12. Też mnie nominowano, super sprawa. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.imperiumlektur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 4 blogi szaleńcze ;) Dobrze, że mi sprecyzowałeś na którym. Już pędzę :)

      Usuń
  13. Bardzo mi miło :) Dziękuję pięknie za nominację :)
    W wolnej chwili postaram się stanąć na wysokości zadania i odpowiedzieć na Twoje pytania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma pośpiechu i nie ma przymusu:) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...