czwartek, 23 maja 2013

Prace Bohdana Butenko w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej.


Jak już wcześniej wspominałam przy okazji "Wesołej gromadki" uwielbiam ilustracje Bohdana Butenko.
Szczęśliwie się złożyło iż w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej przedstawiono prace/ilustracje jego autorstwa.
"Od 29 kwietnia do 24 maja w Galerii REGION KBP przy pl. Polonii 1 można podziwiać prace znanego polskiego rysownika, autora komiksów i książek – Bohdana Butenki. Warto wiedzieć, że Butenko został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski, jak również Orderem Uśmiechu." pisze pracownik KBP Magdalena Młynarczyk

Istnieje oficjalna strona internetowa Bohdana Butenko www.butenko.pl

Miłego oglądania... Zdjęcia pochodzą m.in.: ze strony KBP.




Tutaj więcej informacji o moim ulubieńcu.





























To był post z cyklu: Bibliotecznie

6 komentarzy:

  1. Ale bym poszła z moim maluchem na taką wystawę!!! W Krakowie w tym względzie raczej posucha. Z braku takiej możliwości zabieram go co rusz do muzeów:)
    A rysunki fantastyczne! Zabrałaś swoją Tosię na wystawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, akurat Tosia była w żłobku, a ja obejrzałam wystawę tak przy okazji :) po imprezie w bibliotece. 2 pieczenie na jednym ogniu :D

      Usuń
  2. Kurcze, aż sie łezka w oku zakręciła. W tym roku miałam okazje poznać pana Butenkę, pomagałam przy organizacji jego wystawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, jest wspaniały!!!

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...