niedziela, 24 marca 2013

E.B.O.O.K.

Wczoraj wygrałam (jako jedna z pięciu osób) konkurs Pulowerka.
Trzeba było rozwinąć słowo E-BOOK, tak aby każda z liter tego wyrazu stanowiła pierwszą literę słowa np.:
Elegancki
Bardzo
Obiekt
Ogromnie
Kuszący
Napisałam i wygrałam, oto 5 najlepszych odpowiedzi wybranych przez organizatora konkursu:
Dagmara Szmajser-Chylarecka:
Ewidentnie
Będę
Ogromnie
Oczytaną
Książkomaniaczką
Grzegorz Winnicki:
Elokwentny
Bukiet
Owocnych
Opisów
Kałamarzystów
Barbara Pelc (czyli ja):
Elektroniczna
Bezkresnie
Obłędnie
Oczarowująca
Książnica
Alicja Knapik:
Efektowna
Broń
Oprawców
Okładek
Książek
Grzegorz M. Swięćkowski:
Ekwilibrystyczny
Bażant
Obiecujący
Ogromne
Korzyści
Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja autorstwa Dagmary Szmajser-Chyraleckiej.
Jeszcze nigdy nic takiego nie wygrałam. Taki mały drobiazg, a tak mnie ucieszył, że się nim aż tutaj chwalę :D

6 komentarzy:

  1. super, a to dopiero poczatek twoich wygranych, jak sie rozkręcisz to az strach pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe pewnie na tym się zakończy :D

      Usuń
  2. Gratuluję chociaż muszę przyznać, iz wolę książki niż e-booki, nie dość że ceną często nie różnią się bardzo to jeszcze papierowa wersja jest o niebo lepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o e-bookach pisałam więcej tutaj:
      http://basiapelc.blogspot.com/2013/03/czytac-czy-e-czytac-oto-jest-pytanieo.html

      Ale też wolę książki papierowe!

      Usuń

Wasze uwagi są dla mnie cenne.
Dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...